Comissions Obreres del País Valenciá - Federació d'Ensenyament

Web Participació

dijous 27 de octubre de 2016

Gràcies a la comunitat educativa per la lliçó!! Cal aturar la LOMCE i les revàlides

• La FE CCOO PV felicita la comunitat educativa per la mobilització en la jornada de lluita del 26 d'octubre
  • Les marees educatives ocupen els carrers per exigir més i millor educació

La comunitat educativa valenciana torna a donar una lliçò al Ministeri: cal aturar la LOMCE i les revàlides

Per frenar la situació d'inseguretat jurídica de l'alumnat, CCOO demana als partits que s'han oposat a la LOMCE i les revàlides que presenten al Congrés una proposta de Llei ordinària amb caràcter d'urgència i un sol punt: el canvi en el calendari dels efectes de la revàlida per a l'accés a la universitat i la prorrogació de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU).

En aquest sentit, la Federació d'Ensenyament de CCOO denuncia que el professorat de 2n de Batxillerat no té la informació necessària per a preparar un curs fonamentalment propedèutic, l'èxit del qual depén d'unes proves de les quals, a menys de vuit mesos de la seua celebració, no se sap cap cosa. Tampoc existeix cap indicació respecte als exàmens de les universitats.

dijous 27 de octubre de 2016

Àrees temàtiques relacionades