Comissions Obreres del País Valenciá - Federació d'Ensenyament

Vaga 8M
Reivindicacions PSEC

CCOOPV insta a l'administració valenciana a establir un itinerari formatiu per al col·lectiu d'educadores i educadors d'ed. especial

• D'aquesta manera es possibilitaria la seua especialització i la promoció professional a llocs del grup B
17.10.2017.

Pèrdua d'ocupació i precarietat laboral entre el personal d'administració, serveis i suport educatiu

01.03.2017.

La Federació d'Ensenyament de CCOO (FECCOO) exigeix a les administracions educatives que convoquen ofertes públiques d'ocupació de Personal d'Administració i Serveis, de Suport Educatiu i d'Educació Infantil, de manera que es recupere l'ocupació destruïda per les retallades i es dignifiquen les condicions laborals dels treballadors i les treballadores, revertint les privatitzacions en els centres públics.

Reconeiximent del treball Educadores i Educadors 1

Que la Conselleria no recurra nuestra sentencia: Educadores y educadoras no son monitores de comedor

• La FE CCOO PV lanza una recogida de firmas en change.org
19.10.2016.

Firma! seguimos reivindicando que la Administración reconozca que educadoras y educadores desarrollamos tareas educativas

Posicionament davant la vaga d'educadors i educadores d'educació especial i infantil

16.09.2017.

Reivindicacions de la FECCOOPV per al personal Educatiu PSEC

27.06.2017.

Des de la FECCOOPV mantenim les mateixes reivindicacions que hem portat a la Mesa de negociació

La unitat sindical afavoreix millors resultats

La FE CCOO PV lamenta l'actitud d'IV en la convocatòria d'aturs

• Intersindical convoca unilateralment deixant al marge a la Plataforma i sindicats
  • La FE CCOO PV ha consultat a l'afiliació i el 90% considera que hauria de ser unitària
  • La majoria de l'afiliació de FE CCOO PV veu motius per a convocar aturs
30.05.2017.

La falta d'unitat sindical entorpeix la pròpia convocatòria de vaga i compromet negativament els resultats de la mateixa

Concentració en la Plaça de la Verge de València

Per una escola de qualitat inclusiva que responga a necessitats educatives especials

10.01.2017.

La Federació d'Ensenyament de CCOO PV va tornar a manifestar el seu suport a les reivindicacions de la Plataforma d'Educadors d'Educació Especial i Infantil de València i Alacant en la mobilització realitzada aquest dimarts per la dignificació el seu treball i l'atenció a un alumnat amb necessitats diferenciades.

Buscar noticias anteriores

Data: