Comissions Obreres del País Valencià

• Paco Molina Balaguer
    Secretari General

Paco Molina Balaguer
    Nascut a Alcoi en l’any 1957. Treballador del sector tèxtil des dels 13 anys, comença el seu camí sindical sent elegit delegat de la seua empresa, Hilaturas Blanes Aracil. Afiliat a CCOO des de l’any 1978.
  • Alfonso Arnedo Sánchez
    Secretari d'Organització

Alfonso Arnedo Sánchez
    Nascut a Alacant en l’any 1967. Llicenciat en Dret. Vinculat a CCOO PV des de 1991, a la Unió Comarcal de l’Alacantí. Formà part de l’equip d’extensió en el Sindicat de Metall. També exerceix funcions d’assessoria en el mateix Sindicat. Des de 1994 fins a 1997, és formador sindical i forma part de l’equip d’extensió de la Unió Comarcal de l’Alacantí.
  • Jaume Mayor Salvi
    Secretari d’Acció Sindical i de Relacions Laborals

Jaume Mayor Salvi
    Nascut a València en l’any 1970. Diplomat en Relacions Laborals per la Universitat de València, llicenciat en Ciències del Treball per la Universitat Oberta de Catalunya i Màster en Prevenció de Riscos Laborals (tècnic superior en Higiene Industrial) per la Universitat Internacional Meléndez Pelayo. Ha realitzat diferents treballs en el sector de la hostaleria, on ha sigut delegat de personal. Monitor de Formació Sindical i Formació en Salut Laboral en la CS CCOO PV. En l’any 2002 és adjunt a la Secretaria d’Acció Sindical de la CS CCOO PV, àrea d’organització del treball.
  • José de la Casa Arroyo
    Secretari de Territori i d’Habitatge

José de la Casa Arroyo
    Nascut a Valdesaz (Guadalajara) en l’any 1949. Estudis primaris. Tècnic de grau mitjà en Prevenció de Riscos Laborals. Vinculat a CCOO des de 1976, en el sindicat de construcció, sector en el qual treballà fins a 1986. En l’any 1987 obté plaça com a funcionari en l’Ajuntament d’Alacant, i en aquests moments està en excedència forçosa per càrrec sindical. Des de 1988, secretari general de FECOMA al Sindicat Intercomarcal de l’Alacantí. En l’any 1991 passa a la Secretaria General de la Unió Comarcal de l’Alacantí, fusionada amb les Marines en l’any 2000, fins a novembre de 2008. Incorporat a la Comissió Executiva Confederal de CCOO PV en el 9é Congrés, celebrat en l’any 2009 en la responsabilitat de Territori i d’Habitatge.
  • Juan José Martínez Pérez
    Secretari de Salut Laboral

Juan  José Martínez Pérez
    Nascut a València en l’any 1951. Diplomat Professorat EGB. Treballador de Telefónica, on inicià la seua activitat sindical en CCOO com a representant en el Comité Intercentres entre els anys 1980 i 1983. Posteriorment s’incorpora a la Federació de Comunicació i Transports de CCOO PV, exercint diverses responsabilitats. Durant el període comprés entre 1992 i 2004 ocupa el càrrec de secretari general en aquesta federació.
  • Martín Carpena Palau
    Secretari de Finances, d¿Administració i de Gestió

Martín Carpena Palau
    Nascut a Yecla en l’any 1952. Estudis generales i d’administració i comptabilitat. Ha treballat en empreses del sector del calçat com a comptable a la ciutat d’Elx. En l’any 1980 es vincula a CCOO, procedent de la USO. Ha sigut secretari d’organització i general de la UC CCOO del Baix Vinalopó. Posteriorment, elegit secretari general de CCOO Baix Vinalopó-Vega Baixa.
  • Raül Alcocel Maset
    Secretari de Formació i Recursos Humans

Raül Alcocel Maset
    Nascut a Xàtiva, en l’any 1967. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València. Titulat en Adaptació Pedagògica per la Universitat de València. Tècnic superior en Prevenció i Salut Laboral. Estudiant de Ciències del Treball en la Universitat Oberta de Catalunya. Ha treballat en el Departament d’Intervenció a l’Ajuntament de Xàtiva, en el sector de la banca (BBVA) i com a formador sindical en Forem PV. Vinculat a CCOO des de 1995 en la Unió Intercomarcal de la Costera, Canal i Vall d’Aiora i posteriorment en la Unió Intercomarcal de Comarques Centrals. Membre de la Comissió Executiva comarcal, desenvolupant responsabilitats en matèria d’ocupació i de formació per a l’ocupació.
  • Aurora Torres Escalante
    Secretària d’Afiliació i de Serveis a l’Afiliació

Aurora Torres Escalante
    Nascuda a Sanlúcar de Barrameda (Cadis). Diplomada en Infermeria. Infermera SAMU (Servei d’Atenció Mèdica Urgent). Diploma en Transport Sanitari Medicalitzat, realitzat per l’Escola Valenciana d’Estudis per a la Salut. Curs d’Actualització en Transport Sanitari Medicalitzat Terrestre i Aeri, realitzat per l’Institut Valencià d’Estudis per a la Salut Pública. Des de 1993 fins a 1996 treballa com a infermera d’Atenció Especialitzada en l’Hospital Comarcal de Vinaròs. Des de 1997, infermera d’Atenció Primària en el Centre de Salut de Morella. Vinculada a CCOO des de 1993. Alliberada sindical en l’any 2000 en la Secció Sindical de l’Hospital de Vinaròs.
  • Cándida Barroso Chuliá
    Secretària de la Dona

Cándida Barroso Chuliá
    Nascuda a València l’any 1959, amb estudis de Diplomatura en Infermeria, tècnica mitjana en Prevenció de Riscos Laborals. Funcionària de l’Ajuntament de València, en el servei de policia local des de l’any 1981, (primera promoció de dones en el cos de policia). Afiliada a CCOO des de l’any 1984, sent delegada de personal en diversos períodes electorals i secretària general de la Secció Sindical de l’Ajuntament durant el període 1996 a 2000.
  • Consuelo Jarabo Latorre
    Secretària de Medi Ambient

Consuelo Jarabo Latorre
    Nascuda a Alacant en l’any 1953. Funcionària de la Tresoreria General de la Seguretat Social. Estudis de Ciències Químiques. Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals. Vinculada a CCOO des de 1987. El seu àmbit de procedència i responsabilitats és la Federació de Serveis i d’Administracions Públiques. Delegada de la Junta de Personal i delegada de Prevenció en la Tresoreria, i des de l’any 2000 membre de l’Executiva de la Federació al País Valencià, amb la responsabilitat de Salut Laboral i Medi Ambient.
  • Josep Manuel Picó Tormo
    Secretari de Relacions Institucionals i Cultura

Josep Manuel Picó Tormo
    Nascut a València en l’any 1951. Estudis de mestre de primària. Mestre d’ensenyament privat (1971-1985) i en l’ensenyament públic des de 1996. Vinculat a CCOO des de 1977. Dedicació plena al sindicat des de 1987. Ha sigut secretari general de la Federació d’Ensenyament en el període 1996- 2008.
  • Laura Auñón Argudo
    Secretària de Joventut

Laura Auñón Argudo
    Nascuda a València en l’any 1979. Diplomada en Relacions Laborals. Màster en Ergonomia i Psicosociologia. Estudiant de Ciències del Treball. En l’any 2001 comença a treballar en Lidl Supermercados, entrant com a representant en el Comité d’Empresa per les llistes de CCOO en l’any 2002, del qual encara forma part. En CCOO PV ha treballat com a formadora sindical i de formació contínua en FOREM PV.
  • Ofelia Vila Hernández
    Secretària de Moviments Socials i Cooperació

Ofelia Vila Hernández
    Nascuda a Salamanca en l’any 1952. Llicenciada en Geografia i Història. Ha treballat de professora de secundària en l’IES Ferrer i Guàrdia de València. Vinculada a CCOO des de 1990 com a delegada sindical en la Federació d’Ensenyament.
  • Rafael Códoba Bustamante
    Secretari de Gabinets Confederals

Rafael Códoba Bustamante
    Nascut a València en l’any 1965. Graduat Social, exerceix entre els anys 1994 i 1998. Cursos d’especialització en gestió de recursos humans, pràctica processal laboral i mediació laboral. És treballador ferroviari des de 1984, i el seu lloc de treball actual és de supervisor de circulació en el Lloc de Comandament de València Font de Sant Lluís. Està vinculat a CCOO des de 1992, passant per les responsabilitats de president del comité d’empresa de RENFE a València, Comissió de Garanties Confederal CCOO PV (6é Congrés) i les secretaries d’Ocupació, Acció Sindical i Organització-Finances de la Federació de Comunicació i Transport de CCOO PV.
  • Ventura Montalbán Gámez
    Secretari d’Immigració

Ventura Montalbán Gámez
    Nascut a Alcolea (Còrdova) en l’any 1954. Amb estudis de formació general bàsica i formació específica en Relacions Laborals: Seguretat Social, Contractes, Nòmines, etc. Prevenció de Riscos Laborals (tècnic mitjà en Salut Laboral), Direcció i Gestió de Recursos Humans i Tècniques de Comunicació. Realitza la seua trajectòria professional, principalment, en els sectors de fusta, com a oficial 1a polidor de mobles, durant 12 anys en diferents empreses i en construcció com a oficial 2a. També ha desenvolupat la seua activitat laboral en marroquineria, llibreria i taller de xapa i pintura. Vinculat a CCOO des de 1968 a través de la Federació de Fusta i Suro, com a responsable de Premsa i Propaganda, passant posteriorment per Organització i Acció Sindical.
  • Josep Miquel Tomàs i Marrades
    Secretari d'Ocupació

Josep Miquel Tomàs i Marrades
    Nascut a Corbera (Ribera Baixa) en l’any 1954. Estudis de tècnic en Delineació. Treballador en empreses de construcció i en diversos oficis des de jove. Vinculat a CCOO des de fa 33 anys. Ha sigut secretari general de la Unió Intercomarcal de la Ribera-la Safor.
  • Empar Pablo i Martínez
    Secretària de Comunicació i Política Lingüística

Empar Pablo i Martínez
    Nascuda a València en l’any 1976. Diplomada en Relacions Laborals per la Universitat de València. Màster en Prevenció de Riscos Laborals (tècnica superior en Ergonomia i Psicosociologia) per la Universitat Politècnica de València. Formadora Ocupacional i estudiant del Màster en Gènere i Polítiques d’Igualtat. Ha treballat com a tècnica de Joventut en el Consell de la Joventut de València i com a monitora i coordinadora de Temps Lliure Educatiu. Vinculada a CCOO des de 1996 en els equips de treball de la Secretaria de Joventut.
  • Eva Hernández López
    Secretària de Política Social

Eva Hernández López
    Nascuda a València en l’any 1971. Llicenciada en Geografia i Història. Màster d’Agent d’Igualtat per la Universitat de València. Actualment desenvolupa un Màster de Gènere i Polítiques d’Igualtat. Ha treballat com a docent de secundària, docent d’adults i equip docent en programes Now (Igualtat de Gènere). La vinculació al sindicat es produeix en l’any 1996 en els equips de treball de Joventut i entre 1998 i 2002 és membre de la Comissió Permanent del CJCV, representant CCOO PV.