Comissions Obreres del País Valencià

Primer de Maig 2016
  • CCOO PV
    confederació sindical de comissions obreres del país valencià

CCOO PV
    Pl. Nàpols i Sicília, 5 - 46003 València
    tel. 963 882 100 - fax 963 882 107
    ccoopv@pv.ccoo.es | www.pv.ccoo.es | www.facebook.com/ccoopv | www.twitter.com/ccoopv
  • Paco Molina Balaguer
    Secretari General

Paco Molina Balaguer
    Afiliat a CCOO des de l’any 1978. Ha assumit les responsabilitats de Finances i la Secretaria General del sindicat comarcal del tèxtil a Alcoià-Comtat. Posteriorment, assumeix el càrrec de secretari general de la UI de Comarques Centrals. En el IXé Congrés de CCOO PV és elegit secretari general de CCOO PV. En l’any 2012, el Xé Congrés el reelegeix.
  • Jaume Mayor Salvi
    Secretaria d'Acció Sindical i Relacions Laborals

Jaume Mayor Salvi
    Diplomat en relacions laborals, llicenciat en ciències del treball i Màster en prevenció de riscos laborals. Vinculat a CCOO PV des de 1996. Ha sigut monitor de formació sindical i de salut laboral i adjunt a la Secretaria d’Acció Sindical. En el IXé Congrés de CCOO PV s’incorpora a la Comissió Executiva com a secretari d’Acció Sindical i de Relacions Laborals, responsabilitat que ha revalidat.
  • Joan Calatayud Calatayud
    Secretaria d'Administració i Finances

Joan Calatayud Calatayud
    Llicenciat en ciències econòmiques i empresarials i Màster al programa d’alta direcció d’empresa ESADE. Ha sigut cap d’administració de diverses empreses. Vinculat al sindicat des de 1991 com a responsable d’Administració i Gestió de la Fundació per a la Formació i l’Ocupació del País Valencià. Ha format part de la Comissió de Control Administratiu i Financer de CCOO PV. Des del Xé Congrés entra a formar part de l’Executiva Confederal.
  • Raul Alcocel i Maset
    Secretaria de Direcció de Persones, Formació Sindical i Fundacions

Raul Alcocel i Maset
    Llicenciat en ciències econòmiques i empresarials, tècnic superior en prevenció i salut laboral, llicenciat en ciències del treball. Vinculat a CCOO des de 1995, desenvolupant responsabilitats en matèria de formació per a l’ocupació. En l’any 2004 s’incorpora a la Comissió Executiva Confederal com a secretari de Formació i Cultura. Al IXé Congrés assumeix Formació i Recursos Humans i al Xé Congrés Direcció de Persones, Formació Sindical i Fundacions.
  • Rafael Córdoba Bustamante
    Secretaria d’Afiliació, Gabinets i Serveis

Rafael Córdoba Bustamante
    Graduat social. Especialitzat en gestió de recursos humans, pràctica processal laboral i mediació laboral. Vinculat a CCOO des de 1992. Membre de la Comissió de Seguiment del Tribunal d’Arbitratge Laboral. S’incorpora a la Comissió Executiva de CCOO PV en el IXé Congrés com a secretari de Gabinets Confederals, càrrec que ha revalidat i ampliat en el Xé Congrés.
  • Ana María García Alcolea
    Secretaria de Formació, Ocupació i Atur

Ana María García Alcolea
    Diplomada en relacions laborals i Màster en prevenció de riscos laborals. Vinculada al sindicat des de 2003, ha sigut delegada sindical en el sector del telemàrqueting i ha participat en l’àrea de Salut Laboral a la Federació de Comunicació i Transports. Els darrers quatre anys ha format part de l’equip de formació sindical de CCOO PV fins a la seua incorporació a la Comissió Executiva en el Xé Congrés de CCOO PV.
  • Consuelo Jarabo Latorre
    Secretaria de Salut Laboral i Medi Ambient

Consuelo Jarabo Latorre
    Funcionària de la Tresoreria General de la SS. Tècnica de prevenció de riscos laborals. Vinculada a CCOO des de 1987. Ha sigut delegada de la Junta de Personal i de Prevenció en la Tresoreria. Incorporada a la Comissió Executiva des del VIIIé Congrés. Actualment assumeix, a més de la Secretaria de Medi Ambient, la responsabilitat de Salut Laboral.
  • Ventura Montalbán Gámez
    Secretaria de Migracions i Cooperació

Ventura Montalbán Gámez
    Tècnic mitjà en prevenció de riscos laborals. Direcció i gestió de recursos humans. Realitza la seua trajectòria professional com a oficial 1a polidor de mobles. Vinculat a CCOO des de 1968 ha sigut responsable d’Organització i Acció Sindical i secretari general de FECOMA. De 2004 a 2008 formà part de la Comissió Executiva estatal com a vocal. En l’any 2004, s’incorpora a l’Executiva del País Valencià com a secretari de Migracions, càrrec que ha revalidat als posteriors congressos i que desenvolupa en l’actualitat.
  • Cándida Barroso Chuliá
    Secretària de la Dona i Polítiques d’Igualtat

Cándida Barroso Chuliá
    Diplomada en infermeria, tècnica mitjana en prevenció de riscos laborals i Màster en igualtat i polítiques de gènere de la Universitat Rey Juan Carlos. Funcionària de l’Ajuntament de València, en el servei de policia local a la primera promoció de dones en el cos. Afiliada a CCOO des de l’any 1984, ha sigut delegada de personal i secretària general de la Secció Sindical de l’Ajuntament. Des del IXé Congrés, forma part de la Comissió Executiva de CCOO PV amb la responsabilitat de la Secretaria de la Dona.
  • Alfonso Arnedo Sánchez
    Secretaria d'Organització

Alfonso Arnedo Sánchez
    Llicenciat en dret. Vinculat a CCOO PV des de 1991, ha format part d’equips d’extensió, ha exercit funcions d’assessoria i formació sindical i ha ostentant la Secretaria de Formació i Ocupació a la UI de l’Alacantí. En l’any 2004 s’incorpora a la Comissió Executiva Confederal de CCOO PV, ocupant la Secretaria d’Organització, càrrec que ha revalidat en dues ocasions i que ocupa actualment.
  • Bernat Asensi Honorato
    Secretaria de Comunicació, Relacions Institucionals i Coordinació d'Òrgans de Direcció

Bernat Asensi Honorato
    Funcionari, gestor en cap del Departament de Biotecnologia de la Universitat d’Alacant. Vinculat al sindicat des de 1984 ha sigut secretari d’Universitats a la Federació d’Ensenyament del País Valencià fins a l’any 2000 i coordinador d’Acció Sindical de la Federació estatal d’Ensenyament els darrers tretze anys.
  • Eva Hernández López
    Secretaria de Serveis Públics i Polítiques Socials

Eva Hernández López
    Llicenciada en geografia i història i Màster d’agent d’igualtat. Vinculada al sindicat des de 1996 en els equips de treball de la Secretaria de Joventut on, en l’any 2000 és elegida com a secretària. Entre 2004 i 2009 ostenta la Secretaria d’Acció Sociopolítica Territorial. Entre 2010 i 2013, el sindicat li encomana la Política Social. Pel gener de 2013 és elegida secretària de Serveis Públics i Polítiques Socials.
  • Rosa Atiénzar Herráez
    Vocal

Rosa Atiénzar Herráez
    Diplomada en infermeria. Estatutària de l’Agència Valenciana de Salut com a infermera de l’Hospital La Fe. Afiliada a CCOO des de 1997. Ha format part d’equips d’atenció de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris, assumint la responsabilitat del Departament de Manises i actualment del Departament València-La Fe. Des de l’últim Congrés, també forma part de l’Executiva de la Federació de Sanitat. Des del Xé Congrés s’incorpora a la CEC com a vocal on col·laborarà en les tasques de la Secretaria de Serveis Públics i Polítiques Socials.