Comissions Obreres del País Valencià

miércoles 16 de marzo de 2016

#DS

Primera reunió de la Mesa d'Economia en el marc del diàleg social

Aquets setmana es va celebrar la primera reunió de coordinació de la mesa dieconomia del diàleg social al País Valencià, amb la assistència del conseller d'Economia Rafael Climent, la directora general de Treball, Cristina Moreno, el secretari general de CIERVAL, Javier López Mora, la secretaria d'Acció Sindical d'UGT PV, Marisa Baena i el secretari d'Acció Sindical de CCOO PV, Jaume Mayor.

Participació dels agents socials a la Mesa d'Economia

En la reunió es va acordar com el mètode de treball, així com la periodicitat de les reunions i es va adquirir el compromís per part de l'Administració de treballar un document que arreplegue les aportacions que des de CIERVAL, UGT PV i CCOO PV es feren respecte dels continguts a desenvolupar a la mesa.

La propera trobada està prevista per a la primera setmana d’abril, on es portarà la mencionada proposta de treball per a tractar de consensuar un document assumbible per tots els agents presents a la Mesa.

Primera reunió de la Mesa d'Economia en el marc del diàleg social

miércoles 16 de marzo de 2016