Comissions Obreres del País Valencià

Primer de Maig 2016

Unitat Mòbil d'Atenció Sindical - UMAS
    Comissions Obreres intenta donar solucions en aquests moments de crisi.
    Comissions Obreres sempre ha tingut com a objectiu aproximar el sindicat a la classe treballadora i amb aquesta finalitat posa em marxa la UNITAT MÒBIL D'ATENCIÓ SINDICAL.
    L'UMAS es trobarà als polígons industrials per donar assessorament sindical als problemes diaris que se'ns plantegen.
    Comissions Obreres
    T'informa, t’assessora, t’ajuda a solucionar els teus problemes laborals i garanteix els teus drets.
    Calendari
    Horari d'atenció 8.00 h – 15.00 h
    Dilluns, Riba-roja, REVA sector 13 - Al costat del Polígon de l'Oliveral
    Dimarts i dimecres, Paterna, Polígon de la Font del Jarro
    Dijous, Torrent, Polígon Mas del Jutge
    Per contactar amb la UMAS Tlfs. 608 803 189 i 619 313 006
    c/e umas@pv.ccoo.es

Trabajadoras del Hogar
    En el servicio de atención a trabajadores y trabajadoras del hogar puedes aclarar todas tus dudas sobre la tramitación del alta en el Régimen General de la Seguridad Social, la contratación, la jornada laboral, el salario, etc. y todos los derechos que tienes como trabajadora del hogar.

Asimismo, puedes informarte sobre las actividades de organización, formación y/o culturales realizadas por el Colectivo de Trabajadoras del Hogar afiliadas a CCOO.

Para participar en el colectivo contacta a través de la dirección trabajadoradelhogar@pv.ccoo.es

Para solicitar asesoría pide cita previamente para se atendida el días miércoles (mañana o tarde) llamando al telf. 963882123.
  • Assessorament Sindical

El sindicat s'organitza per sectors d'activitat. En diem federacions. Com a persona afiliada o en l'acompliment de les tasques de representació sindical com a delegat o delegada o membre de comitè d'empresa, pots assessorar-te sobre els teus drets laborals i sindicals, les teues condicions de treball, salari, contracte o conveni. Accedeix als contactes de cada federació (sector) en aquest enllaç.
  • Serveis Jurídics

La Confederació Sindical de CCOO del País Valencià disposa d'un servei d'assessoria jurídica dirigit essencialment a l'assessorament i defensa jurídica tant de les persones afiliades com de les organitzacions que la componen.
    Les condicions i honoraris que regeixen la prestació de l'assistència jurídica es recullen a la Carta d'honoraris del Servei Jurídic, que s'actualitza anualment
    Cita prèvia: per telèfon o presencial en cada local d'atenció.

Honoraris
  • Gabinet Tècnic

CCOO PV compta amb un gabinet tècnic especialitzat i de suport a les organitzacions sindicals per a la correcta i eficaç atenció de l'acció sindical, per als diferents òrgans de direcció en els estudis i balanços que requereixen en l'exercici de direcció i per al servei jurídic en les actuacions pericials i d'anàlisi econòmica que calguen.
    La ubicació està centralitzada a València (Plaça Nàpols i Sicília, 5 46003) i s’accedeix sempre a través de les estructures del sindicat i del servei jurídic.
    Presta assessoria especialitzada en qüestions d'economia d'empresa a representants legals de treballadors i treballadores de CCOO PV.
    Com pots accedir? A través de la teua federació i/o comarca.

Servei d'orientació professional
    Comissions Obreres ofereix un servei d'orientació professional per a treballadors i treballadores per a l’anàlisi de les trajectòries professionals i formatives, l’establiment d'objectius professionals, balanç de competències, entrenament en habilitats en la recerca de feina, realització de tallers i disseny d'itineraris formatius. Per a més informació contacta amb el sindicat o amb la xarxa de centres FOREM PV.

Dependència
    Servei per donar cobertura a les necessitats que es requerisquen per l'aplicació de la normativa d'atenció a les persones en situació de dependència, així com per la determinació del grau de discapacitat. És a dir:
    • Informació tècnica i assessorament sobre qüestions relatives a situacions de dependència i discapacitat
    • Reclamacions davant els diferents organismes.
    • Atenció Jurídica en temes de dependència i discapacitat. Segons carta d'honoraris específica.
    • Informació i assessorament general en matèria de benestar social.
    Per a conèixer el procediment i contactes d'atenció, mira el document adjunt. Cal cita prèvia.
  • Gabinet de Salut Laboral

Comissions Obreres del País Valencià, pel que fa a la seguretat i la salut al treball, disposa d'un gabinet tècnic i sindical la finalitat primordial del qual és assossorar i donar suport al conjunt de l'estructura sindical, així com orientar i acompanyar els delegats i les delegades de prevenció en l'exercici de les seues responsabilitats de representació en les empreses amb plena coordinació i col·laboració de les federacions i les unions intercomarcals respectives.
    Per poder sol·licitar assessorament, cal establir una cita prèvia telefònica o presencial a qualsevol seu del sindicat, mira el directori.
    Nova seu
    Pl. Nàpols i Sicília 11 - B,
    tlf 96 388 21 36
    Valencia.

Dona
    Dubtes, qüestions i problemes relacionats amb la corresponsabilitat, igualtat en les condicions laborals, plans d'igualtat, violència de gènere, assetjament sexual i per raó de sexe, permisos marentals i parentals.
    Contacte: cita prèvia
    Telèfon: 96 388 21 22
    Correu electrònic: dona@pv.ccoo.es

Joves
    El Centre d'Informació Juvenil de CCOO PV fa assessorament en matèria laboral, organitza activitats formatives i dinamitza tallers, elabora campanyes informatives i de sensibilització tant en l’àmbit laboral com social, informa sobre subvencions o ajudes a lloguer. Pots trobar més informació en la web www.pv.ccoo.es/joves
    Horari d’atenció de 9:00h a 14:00h i de 16:00 h a 19:00h, de dilluns a dijous, i de 9:00 h a 14:00h els divendres.
    Telèfon: 96 388 21 00 extensió 72427
    Correu electrònic: joventut@pv.ccoo.es

Assesorament per a les persones immigrants
    La fundació Centre d'Informació per a Treballadors i Treballadores Migrants treballa per la integració dels treballadors i treballadores migrants i oferieix assessorament, formació, i assistència en diferents processos administratius.
    Pots trobar més informació en: Acció del sindicat > migracions > CITMI > assessorament o bé fes clikc ací
    Nova seu
    Pl. Nàpols i Sicília, 11 - B,