Comissions Obreres del País Valencià

Primer de Maig 2016

martes 12 de abril de 2016

Jornades de debat Immigració, Diversitat i Democràcia

• 19, 20 i 21 d'abril, 19 hores. Sala de la Muralla del CM Rector Peset, Plaça Forn de San Nicolau, 2.

CCOO PV, entitat membre de la Mesa d'Entitats de Solidaritat amb els Immigrants anima a la seua afiliació a participar en la XXII edició de les jornades de debat organitzades amb el suport del patronat Sud, Nord de la Universitat de València i la Càtedra UNESCO d'Estudis i Desenvolupament.

Cartell de les jornades

Proper dimarts 19 d'abril al col·legi major Rector Peset de València, Txema Toribio, en representació de la Mesa d'Entitats de Solidaritat amb els Immigrants conduirà l'acte inaugural de les XXII jornades Immigració, Diversitat i Democràcia.

La primera conferència correrà a càrrec de Javier de Lucas, Catedratico de Filosofia del dret i filosofia política del Institut de Drets Humans Universitat de València que parlarà de 'Els refugiats com un símptoma del declivi europeu'. Presenta i modera Jaume Durá, de la Mesa d'Entitats de Solidaritat amb els Immigrants

Dimecres 20 d'abril
Lola Bañón Castelló, periodista i professora de periodisme al departament de Teoria dels llenguatges de la Universitat de València paralarà de 'Els refugiats d'Orient Mèdi: el rostre visible de les guerres sense solució'. Presenta i modera Victoria Porras Fernández, de la Mesa d'Entitats de Solidaritat amb els Immigrants.

Dijous 21 d'abril la conferència 'Xenofòbia i delictes d'odi a Europa' correspon a Esteban Ibarra, president del moviment contra la Intolerància. Presenta i modera el debat Rosario Polito Rizzo en representació de la Mesa d'Entitats de Solidaritat amb els Immigrants.

L'acte de clausura correrà a càrrec de José Miguel Soriano del Castell, delegat del Rector per a la Cooperació i Director de la Càtedra UNESCO d'Estudis i Desenvolupament.

Jornades de debat Immigració, Diversitat i Democràcia

martes 12 de abril de 2016