Comissions Obreres del País Valencià

miércoles 13 de abril de 2016

Manifestacions convocades al País Valencià #1Maig

• Contra la pobresa salarial i social. Treball i drets

Comissions Obreres del País Valencià convoca set manifestacions el diumenge amb motiu de la celebració del Primer de Maig.

Cartell amb les convocatòries.

Consulteu ací les convocatòries i els recorreguts de les mobilitzacions clicant damunt del nom de la ciutat:

Elda i Petrer 11h
Començarà, amb una concentració a Petrer en la rotonda de l'Estació d'Autobusos en la confluència dels carrers av. Regna Sofia amb av. de Madrid, i posteriorment anirà pels carrers d'Elda: av. José Martínez González, Antonio Vera, Juan Carlos I i finalitzarà en la plaça Castelar, on de nou es realitzarà una concentració com a fi de la manifestació.

Elx 11h
Inici en plaça de Barcelona, segueix per carrer Nit de I'Alba, av. de la Llibertat, Jorge Juan, Reina Victòria, plaça de Baix, Corredora, carrer Ample, passeig de les Eres de Santa Llúcia, Portell de Granyana, passeig de l"Estació, finalitza en la rotonda del Parc Municipal.

Santa Pola 11h
Començarà amb una concentració en la plaça de la Constitució (al costat de l'Ajuntament, i posteriorment anirà pels carrers: Drassanes, Moll, plaça de la Glorieta, Elx, Ramón y Cajal, Espoz y Mina, Alejo Bonmatí, Antina, Almirall Antequera i finalitzarà en la plaça de la Glorieta, on es realitzarà una concentració final amb lectura de manifestos des del Templete.

Alacant 11.30h
Des de les escalinates de l"Institut Jorge Juan, segueix per General Marva, plaça dels Estels, Alfons X el Savi (sentit circulació), rambla de Méndez Núñez, finalitza en la confluència entre rambla de Méndez Núñez i l"Esplanada d’Espanya.

Alcoi 11.30h
Inici en l’Albereda, carrer Pont de Sant Roc, carrer Els Alzamora, av. del País Valencià, carrer Sant Llorenç, finalitza en plaça Espanya.

Castelló 11.30h
Eixida c/ Sant Lluís, c/ Major, segueix c/ Gasset, Pta. del Sol, c/ d’Enmig, c/ Sant Lluís i finalitza en plaça de les Aules.

València 11.30h Sant Agustí
Des de la plaça de Sant Agustí, segueix per Sant Vicent, Periodista Azzati, plaça de l’Ajuntament, Barques, Pintor Sorolla, plaça d’Alfons el Magnànim, Palau de Justícia, plaça Porta del Mar, avinguda Navarro Reverter, finalitza en la plaça Amèrica.

Manifestacions convocades al País Valencià #1Maig

miércoles 13 de abril de 2016